22 december

22 december
2 dagar kvar till julafton
tänk att imorgon kan man säga "imorgon är det julafton"
Det är rätt sjukt, med tanke på att det inte en är någon snö på backen =/
Jaja, sånt får man ta ibland.

Idag fick vi lov, äntligen
det känns som om alla andra barn fick jullov mkt tidigare,
jag menar man måste ju honna köpa alla julklappar också.
Nog för jag var duktig och köpte min första idag,
tänkte handla klart imorgon :P

Igår var jag på backyard babies, dom är cp bra.
Men jag fick så sjukt jävla ont i ryggen att jag inte palla att stå hela tiden
jag skulle ha inte ha stått på fröbanden utan sparat mig till backyard skulle spela
men det är lätt att vara efterklok.
Jag har massor av kort att lägga upp på bilddagboken,
jag har sen min uppvisning och sen igår då,
men jag ska göra det idag, tror jag
om jag orkar efter jag städat rummet..

godjul,
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback