20 december

Idag är det som sagt bara fyra dagar kvar till julafton
och som sagt är det lars födelsedag idag.
Vi var där nyss och åt tårta, det var mycket gott..
men det är en sak han har lyckats med när det gäller hans två katters namn..
Dom heter Axel och Björn.
glömde jag säga att det var två hon katter?
Näemen det är bra jobbat!

för övrigt är det torsdag imorgon vilket betyder BACKYARD BABIES!!! <3<3<3<3<33<3<3<3
Det ska bli nice som fan ska du veta :D::D:D:D:D
maha, jag och amanda, och den jefeln lyckades ju vinna 5000 kr på någon tävling
en tävling som även jag var med på, men icke. Hon vann och inte jag, fy fan asså.

Jaja, nu ska jag göra en sådan rolig sak som att skriva ett ja vad heter det?
ett brev som man skickar till typ företag när man vill ha jobb, ja på franska. orken liksom?
och jag ljög förut när jag sa att onsdag skulle bli sista jobbardagen på skolan.
Jag har faktiskt franska första timmen imorgon :(

Jaja, måste nog göra läxan nu,
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback