18 december

det är den 18 december, 6 dagar kvar till julafton
och det snöar! HALLELULJA!
Det finns fan en gud, bara det håller sig kvar till julafton också :)
hoppas hoppas hoppas hoppas :)

vi har precis haft multimedia och det var as roligt.
Jag har lärt mig hur man gör animerade kortfilmer.
och jag gjorde något så avancerat som en boll som studsar
och den var ju faktiskt röd och det lär booiing när den stutsa!
de ni, det är avancerade grejer mina vänner!

Dagen har för vörigt varit bra, ska på konståkning nu sedan fotboll
nice nice nice nice!
träning är mitt liv, japp. jag älskar det.
Nog för det vore skoj om vi fick lite besök på jullovet evelina!
men skånebesöket får vi ju inte heller missa, eller hur sofia!!!
nå gäller det att hitta resa för hyffsat pris
JA GE MIG!!1
jag är glad idag, allt känns så bra liksom! :)

Nu ska jag göra något vettigt
typ skriva på min krönika tror jag, det är skojjigt :)
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback