17 december, 3e advent, 1 vecka kvar

Idag är det den 17 december
Idag är det den 3e advent
Idag är det 1 vecka kvar till julafton
Idag är det inte någon julstämning
Jag menar, det finns ju inge snö ute!
hur ska det kunna kännas som om det bara är en vecka kvar till jul då liksom?


Det var jättelänge sedan jag skrev här.
men jag skyller på att sidan har varit cp, för det har den faktiskt.

annars mår jag rätt bra, är snuskigt trött men den här helgen har varit värt det.
i fredags var det ju gfest, det var hur jävla kul som helst. Nog för jag har blåmärken hela bena nu men som sagt, det vare värt.
i lördags hade jag träning 8 på morgonen (ja jag skrev tiden bara för du skulle tycka synd om mig)
efter det var jag tränare två gånger.
Hemma var det bara att duscha äta och åka in till hudik igen med Tine.
och kvällen tillbringades hos Mia, mycket trevligt. Nog för jag inte var tillräckligt pigg för att dricka som vissa andra var (nämner inga namn)
Idag började dagen med att mamma väckte mig och jag fatta ingenting.
Tillslut kom jag på att det var ju match idag.
Matchen var hur kul som helst och det slutade med vinst för vår del. 1-0 till iggesund mot mohed.

Nu kom jag på att jag inte ens lagt in bilderna sedan uppvisningen.
Det ska jag nog göra nu så gå in och kika vettja, tyvär glömde jag kameran hemma i både fredags och lördags så då blev de tyvär inga kort. Men sofia knäppte! så om jag har tur skickar hon några som jag kan lägga upp :)
www.carolinehultman.bilddagboken.se

idag ska jag förhoppningsvis vara med världens bästa människa, sofia bäcklund.
tjarå, och tack alla som har gjort helgen så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback