12 december

12 december och inte nå jävla snö på backen.
jävla skit

förlåt förlåt förlåt, jag tror det blir bäst såhär
det är inte lätt för någon av oss men vad kan man säga?
det har sagts förut och jagg säger det med. Livet är inte lätt.

Sofia är min pingla min min min min och jag älskar henne mycket.
Henne skulle jag aldrig klara mig utan.
mk-tjejerna är värd guld, eller näe. dom är värd mer än guld.
och johanna, tack.
<3

imorgon har jag cepe svenska prov och jag kan inte koncentrera mig på att plugga
ghijoighchioihvkij, så tycker vi om det.
Imorgon är det även uppvisning. Eller ja uppvisning och uppvisning.
åka i pausen på hockeyn? :S det är så jävla roligt att HHC verkligen tar över allt,
jävla skit hockey.

lit epositiva saker måste jag ta med på dagens blogg,
snart är tisdagen slut vilket innebär att fredag närmar sig med stormsteg
och fredag då är det ju gfest som nog ingen har missat.
Jag längtar ihjäl mig, det ska bli sjukt jävla roligt!

men ja, trots att det inte är någon snö ute så är det lite julstämning här hemma
jag och mamam håller på att klä granen, eller ja.
hon gör det och jag kollar på, det funkar skit bra det med!
jaja,
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback