10 december, 2a advent

Idag är det bara två veckor till jul.
Vart fan är snön undrar jag iaf!
Tråkigt att den inte har kommit än

Men något som är roligt är iaf att träna fotboll (konståkning också men det har jag inte tränat idag)
Jag älskar fotboll, man kan bara vara sig själv och slipper tänka alllt elende.
Fotboll (och konståkning) är det bästa jag har i mitt liv.
Fast Sofia ligger på nog en delad första plats där.
Och påtal om Sofia, dit ska jag snart.
Fy fan vad jag är glad över att jag har den tjejen Utan henne skulle jag inte klara mig
Det är bara så.
Du&jag genom allt, så ska det bara vara.
och skåne, FYFAN VAD DET SKA BLI AV!!!

Ja som sagt, idag är det 2a advent så nu tänker jag dra mig.
egenligen borde man sitte inne, kolla ut på snön, tända de två ljusen och äta lussebullar.
Det är snön som inte finns som förstör känslan. Det är bara så.

jag orkar inte,
Tjarå

Kommentarer
Postat av: Sofia

frysen är full av lussebullar, och dom är till för att ätas av oss medans vi planerar våran resa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback