vad är nu detta?

Ja nu har sofia lurat in mig på något nytt, det började med gfester och nu detta? hur ska det sluta..

skämtåsido, sofia är min pingla det, min favorit pingla. eller ska jag kalla henne min favorit  toffel.
Felix har ju trots allt gått och omvanldat min anti-toffel-brud till en tvätt äkta toffel, det är fan förjävlgt ;)
men även hon ska väl få vara kär och galen, så felix ta väl hand om henne annars får du med mig att göra!

ja nu tänkte ju jag vara lite finurlig och lägga in en bild på det söta paret som jag har sett att man kan göra men jag kommer fan inte på hur man gör, så håll ut! det kommer någon dag när jag har blivit några iq-poäng smartare (säger man så?)

för övrigt måste jag berätta skryta lite om vårat extremt bra hälsingelag, vi f90 flickorna har nu skapat historia, och ja jag var med. fan vad bra jag känner mig, men vi kom 4:a i cup kommunal, som man kan kalla sm, alla distrikt mot varandra. och vilken känsla, säger jag bara.

och ja, nu vill jag ju lägga in några härliga bilder sedan dess också men min tekniska hjärna sätter stopp. jag får helt enkelt ta och göra ett nytt inlägg och berätta alla känslor, det känns som om det är värt att skrivas ner.

jag ska väl lägga mig så jag orkar ränna på staden imorgon + att jag har en fotbollsmatch att utföra, känns som det kommer bli en perfekt dag. om vädret inte blir som dagens vill säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback