Turkiet - dmguld

jag saknar Turkiet, en av många saker

För ca 1 år sedan tillbringade jag en vecka i turkiet med Diana, som för övrigt blir min fjortis idag grattis grattis.
men åter till ämnet turkiet. jag tillbringade som sagt ca en vecka i turkiet med Diana och hennes familj
och fan, jag saknar det. bland det roligaste jag har gjort i hela mitt liv och tro mig, jag har gjort mkt roligt ;)
tyvär försvann alla bilderna med jag och diana slog våra kloka huven ihop och fixade fram några bilder med dålig kvalite. ah, tack jag vet, vi är bäst ;)



1. jag och Diana kramas vid pool!
2. Diana är allmänt socker söt, även det vid poolen
3. Jag ute på havet med någon båt :)
4. en allmänt super snygg bild på Dianas stjärt och mina fötter
5. Jag och Diana flyger i poolen



Ja, igår spelade jag fotboll med vårat kära f17 lag, vår sista match tsm.
Har inte varit så mycket f17 iår, det har "bara" varit gothia med gänget som för övrigt även det är bland det roligaste jag varit med om och ja, jag vill tillbaka. annars har det bara varit med damerna jag har spelat med iår och fan, jag saknar oss, f17

Jamen iaf, självklart vann vi våran sista match tillsammans vilket innebar ett dm-guld, mycket bra jobbat. Team hudik åkte på däng med 4-1 och det var Betti, Evelina Hagström som gjorde ett varsitt mål sedan har vi vår stora målskytt Tine som lyckades göra två. bra jobbat flickor!
Nu framöver blir det bara matcher med damerna, självklart är det också kul. men vi kommer aldrig få samma lagkänsla som vi i f17 hade <3

                     

1. vårat f17 lag efter vinsten <3
2. hela laget, <3

det är nog bara på fotbollsplanen jag kan tänka på annat och släppa tankarna helt, slippa känna en gnutta oro, saknad och olycka. vad som än händer i mitt liv är det på fotbollsplanen jag alltid mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback