Skate

det snyggaste sättet en pojke kan ta sig fram på måste vara på en skateboard

Ja och tjejer också för den delen. men jag ska vara ärlig, jag kollar inte på flickor på det sättet :) men en fräsch kille som åker skateboard bra, ja det är fan mig himmelriket.ursäkta om jag verkar utseendefixerad eller nå, men om man har ögon och inte är blind kollar man, det gör alla och den som säger att den inte kollar mot något snyggt, ja de ljuger.

skate
kanske inte den snyggaste skataren men eyy, bilen är inte ful

så alla skatare, se hit se hit. p.s kommer du från söderhamn och var i iggesund och kikade på fotboll den 16:e och var vrål snygg, hör av dig.

haha, skämtåsido, nu ska jag på träning. Ha det fint!
tjarå!



Kommentarer
Postat av: suwkan

I agree! Grr för skate pojkar..

2006-08-19 @ 13:05:52
Postat av: Sofia

Haha, Söderhamns pojken ;)

Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback