mk06

mk06, släpar allt och alla

kom hem från ett såkallat läger med klassen långt långt ute i skogen, ingen alla vet var, tallbacken hette stället iaf.
i rummet luktade det kaninbur och det värsta av allt är att jag inte ens ljuger och jag överdriver inte en minsta. men det gick sova där, t.o.m hela 5 pers trots att det bara fanns 3 sängar.
det var bara att dela säng med en spratlande evelina, men det gick bra, trots att vi trodde det var någon demon eller nå under våran säng.
igår kväll var en av dom läskigaste kvällarna jag har varit med om i hela mitt liv, men jag överlevde!
Ja iaf var det mycket lekar och det hela gick ut med att lära känna varandra vilket vi har gjort lite nu och jag tycker det känns bra. lite tråkigt att vi bara har 3 killar i klassen bara.. men sånt får man ta

och ja, :)

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback