jag förstår inte

alla barn sover, utom jag. och jag menar, snart är det skola man måste ju ställa tillbaka dygnet! klockan är ju för gudskull 11.01 nu

som sagt så är det snart skola nu! det ska bli spännande, men ja jag tror jag kommer tröttna efter ca 2 veckor. men det är smäller man får ta :) nog prat om skolan för imorgon är det lördag

Lördagen med stort L, detta ser jag fram emot! det ska bli förjädrans roligt må jag säga!
och vad det än blir för förfest har jag en känsla av att det blir bra, jag menar klockan 7 på en parkbänk var det va johan? Haha
en annan sak som jag nästan hade glömt bort om morgondagen är att jag även ska klämma in ett dop där också. kan bli lite kämpigt och lite tråkigt! men allt går bara man vill, jag vill!!!

även att gårdagen var mycket trevlig. den spendarades ännu en dag på stan men med sofia denna gång!
och ja, det slutade med en glass på donken! mycket trevligt och mycket gott!
vill även tillläga att Sofia är lika kär och lycklig fortfarande och det gör mig så jädrans glad!
du är verkligen värd denna lycka!

men näe, nu ska jag ladda inför matchen idag mot enånger plus morgondagen!
ha det fint!
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback