inte illa

ja, jag kom nyss från min första konståkningsträning
ja förra veckan gruvade jag mig för konståkningsträningen men idag när jag drog på mig strumpbyxorna och min kjol, ja jävlar vad tggad jag blev då.
då kände jag att jag verkligen ville satsa och bli grym
jag åkte in på träningen nervös som bara den
drog på mig skrillorna och ja det gjorde ont i fötterna av att bara ha dom på sig
så ja, ut till isen och där var det kallt vill jag lova och utan vantar eftersom det hade jag glömt
men fick låna ett par klumpiga av min tränare så jag frös iaf inte
började träna och fy tusan vad ovant och fan det kändes i benen efter ett par varm, men kul var det!
var verkligen kul att träffa alla, härlig stämning där i gruppen :)
träningen fortsatte och svetten började rinna och tro mig, bara för det är kallt i ishallen är det inte kallt att träna!
för övrigt hade jag lovat mig själv att inte ramla någon gång på hela träningen och jag klarade det, var ruskigt nära att göra det en gång när jag hoppade men satte bara i en hand :)
även att fotboll och konståkning är ingen bra blandning, för av fotboll blir man inte speciellt vig,
skulle göra en liggpiruett, (ena benet upp i luften och överkroppen lutat framåt, typ som ett T) och varje gång jag gjorde det fick jag sendrag i benet och ja, det gör fortfarande ont.
även att ryggen inte allt för bra nu heller efter alla hopp, men det avr det värt :)

och fotbollsträningen blev inställd pga regnet, vilket var lite skönt för ryggen faktiskt, nöjd malte? ;)
imorgon bär det av till tallbacken med klassen så jag vill mer än gärna ha många sms (har även gratis sms så det är bara att bomba)  fast samtal är också jämt trevligt :)
och ikväll är det prison break, missa det inte :)
TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback