IKVÄLL

ikväll är kvällen alla längtat efter, ikväll är det 18-års fest, ikväll är det partyy
Sara Anne och Frida har gått och blivit vuxna, och det ska firas ikväll på köpmanberget, och fyfan vad kul vi ska ha!!

ett enda problem, ingen förfest och jag ljuger inte när jag säger att det är omöjligt att hitta någon,
men jag och lina letar för fullt. men det slutar väl med en parkbänk, men ingen har väl dött av det!
haha!

idag har jag även varit på dop, det var väl trevligt. men alltså, är det någon gång roligt att vara på dop?
det sägs att en bild säger mer än tusen ord så därför knäpper jag så många ögonblick jag bara kan av denna dag så därför råder jag dig att gå in på min bilddagbok!
http://carolinehultman.bilddagboken.se/ där kommer alla bilder finnas så småning om!

ha en trevlig kväll för tro mig, det tänker jag ha! :D
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback