allmänt oviktigt

Idag känner jag att jag inte alls har något roligt att dela med mig av till allmänheten.
har inget att skriva om känns det som, därför skriver jag lite om mina planer.

jag har planerat mitt liv så jädrans perfekt. allt i minsta detalj känns det som.
ja och jag tror jag kommer bli så himla missnöjd om det inte blir som jag vill.
men det är klart, man måste sätta målen högt för att ens komma halvvägs.
och huvudsaken med mitt liv ja det är att ha roligt och få vara lycklig och framför allt betyda mkt för andra personer, jag vill hjälpa och vill därför bli psykolog tror jag.
Psykolog i skåne, det är det jag siktar på. men innan dess ska jag hinna göra en massa saker.

Nu skulle jag vilja ha ett citat jag har läst. men jag kommer inte ihåg vart jag läste det, eller vem som hade sagt det men det var ungefär såhär: Gode gud, låt mig alltid ha målet högre än vad jag når
dock lät inte de där alls lika bra som förut, tyvär.

för övrigt längtar jag nu till den 26:e och den 28:e.
den 26:e är det Festen med stort F
och den 28:e då börjar skolan, då är det media som gäller för mig del!
även den första konståkningsträningen äger rum då.

Nu väntar en fotbollsmatch för min del. så ha det fint
Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback