Värsta dagen på länge

Seriöst den värsta dagen på länge.
Jag vaknar och det är pissväder, bara det får mig på dåligt humör.

Efter det höll jag på att missa bussen

Efter det var det ett fittjävla matteprov som gick åt helvete

Sedan hade vi samhälle och redovisning, det funkade iaf.

Efter det måsta jag gå ner på stan i pissvädret

En bil skvätte ner mig


Jag blev dyblöt, jag badade rent ut sagt i skorna.

Ont i axeln av jävla väskan

åkte hem

väl hemma: jag har mina nycklar i åre, mamma är i gävle, dan på praktik, anders på jobbet och självklart låg inga nycklar i påstlådan just denna dag (det gör det i princip varje dag annars)

Jag ringde till mormor och morfar, dom hade nyckel hem till oss.
Eftersom dom inte har den kvar kom dom och hämta mig så då fick jag iaf varm choklad och toast
Plus ett par nya strumpor =)

Nu har anders kommit hem från jobbet och jag har äntligen kommit hem.

Det ända positiva med dagen hittils är att jag åkte tåg hem ist för buss, riktigt bekvämt :)
Hoppas att träningen kommer bli en till positiv sak på denna dag.
Tror dock att detta inte var det bästa för min förkylning...

Uppvisning imorgon! på Glysis klockan 18.00
20 kr för skolungdom och 60 för vuxna.
High School musical on ICE
KOM OCH KOLLA!

image124

Nu ska jag packa för direkt efter uppvisningen sticker jag till åre :)
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback