Snö

Nu har vintern kommit tillbaka tror jag och jag skulle faktiskt mycket hellre ha vår.
Fast i åre får det gärna vara vinter en stund till, jag och Fredrik har ju faktiskt tänkt åka skidor när jag kommer dit.

Så just nu letar jag som en tok efter mina favorithandskar, jag hittar dom ingenstans :S
usch vad less jag blir.
Dock hittade jag en massa annat, gamla skolböcker sedan jag var liten osv, mycket intressant =)
Och gud vad jag ritade mycket när jag var liten, kommer ihåg när jag hade gjort dom att jag var så nöjd med dom
men fyfan vad ful dom är, fast faktiskt hade jag några bra idéer :)

Rätt händelselös dag, hade egentligen tänkt dra in till stan en snabbis.
Men vädret tog ifrån mig orken, även våra träningstider tror jag.
Eftersom det är uppvisning ska jag vara där 4-7.
det är knappt att man hinner med något riktigt varken före eller efter,
fast det är ju faktiskt förjävla roligt med träning, så lite värt är det :)

Måste tvinga mamma hjälpa mig och leta min handskar när hon kommer hem,
nu blir det film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback