Sjuk?

Usch.
Har jätteont i halsen, fick det när jag var i Åre,
och jag hade dundrande huvudvärk när jag kom hem från träningen.

Så jag tog ett varmt bad och tog med en mugg med varm oboy, det var riktigt skönt.
Allt blev genasmt bättre, men nu en timme senare har jag lika ont i både huvud och hals.

Och huvudet känns jättetungt, som ni vet att det brukar göra när man är jättesnorig osv?
iaf, så känns det, men det konstigast av allt är att jag inte ens är lite snorig.
Hoppas att det forstätter så.

Jag har verkligen inte tid att bli sjuk för att
1. På Torsdag är det uppvisning
2. På Torsdag åker jag till Åre

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, någon som har något filmtips?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback