Promenad

Kom nyss in från en promenad med mammi
Vi gick runt i Iggesund och satte upp affisherna till uppvisningen
så nu jävlar vill jag att ni kommer och kollar!

Var rikigt skönt med en promenad men blev trött nu när jag kom in
hur ska jag orka plugga matte och eng nu?
ingen vet, ingen vet..

Och till sara om kommentaren:
Nej vi ska inte typ vara bäst, vi SKA vara bäst! :D

image121

Bild sedan hudikpirruetten =)

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och börja plugga.
helst vill jag att min Fredrik ska komma hem så jag får prata med honom =)
Snart åker jag dit!

Och föresten, för några inlägg sedan klagade jag säkert om att jag hade tappat bort mina handskar,
Jag gick och fråga både mamma och dan, ingeeeen hade sett dom
och dan frågade jag t.o.m två gånger
Så idag när han kommer hem så har han min mössa och jag var säker på att han hade mina handskar också
så jag frågade igen
och visstfan hade han dom, jag som hade letat som en jäkla tok.
så kommer mamma med kommentaren "men dom har ju jag sett här"
Kunde ju inte ha sagt det liiiiiite tidigare? typ innan jag vände upp och ner på mitt rum?

men aja, huvudsaken är väl att jag fått tillbaka dom nu, tur är väl det.
plugg nu, tja!

Kommentarer
Postat av: Sara

Okej då, vi SKA vara bäst ;)

2008-03-06 @ 11:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback