Plugg

Försöker plugga lite engelska nu, går inge vidare faktiskt.
Fast jag tog tag i skiten på rikigt och trodde jag hade hittat något som var bra och något jag skulle få ihop mycket av.
Nu är det slut på fakta, igen. Jag har skrivit 126 ord och det ska vara 500.

Och jag lover, det finns inge mer att skriva :S
Därför tror jag att jag tänker hoppa över till matten snart, inte ett dugg roligt det heller.

Annars går jag varannan kvart för att gå och kika på tygerna vi köpte idag, det är så jäkla snyggt!

Var även och hämta ut ett paket idag på OK
Ett skärp till Fredrik och en tisha till mig :)
Jag är nöjd med grejerna, hoppas Fredrik är det också :) 

och åh, typiskt. Jag tänkte smyga in på junkyards hemsida för att sno en bild på grejerna
"Webbshoppen är stängd!"
så det blev tyvärr inga bilder i detta inlägg

Nu ska jag hämta en kaka och fortsätta plugga
TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback