hårdtränig!

Idag har det varit hårdträning
Det var sista träningen innan genrepet.
Har även kommit på att vi bara har 3 gånger kvar på is för iår :|
Va ska jag göra sedan liksom? bli tjock och börja rulla fram eller köra på fotbollen? eller kanske börja med något helt nytt?...

ingen vet, ingen vet.

Det ända jag vet är att imorgon sticker jag till åre, ÄNTLIGEN!!
Fyfan, dom sista veckorna har inte varit dom roligaste, usch och fy.
Men som sagt, imorgon <3 <3 <3

Och jag har precis packat klart
Är nog för mycket, som vanligt.
Jag kommer nog aldrig lära mig att packa lagomt mycket..

Tja!

Kommentarer
Postat av: Sooofia

Vi kan börja ta tag i våra liv och kanske motionera på nå vis tillsamman!? :D

hoppas du får det bäst i åre gumman! När kommer du hem? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback