Bra fram till nu

Detta har varit en bra dag fram till nu.
Först var det träning, vi körde dialogerna och det var riktigt svårt men det blev bra tillslut.
Sedan åkte jag hem, duscha, åkte till farmor och farfar osv osv.

Efter det har det varit balsnack hela eftermiddagen
jag och mamma har bestämt oss för ett mönster tror jag
jag har även hittat frisyren jag vill ha

image115

något i den stilen tror jag, fast inte tiaran
och eftersom jag har rätt kort hår hoppas jag att det funkar med mitt löshår

jag har t.o.m bestämt vad för smikning jag vill ha :D
naturligt ska det vara

Och jag längtar som en tok, så vill jag ha en kuvertväska (heter det så?) i samma färg som skorna :)

MEN, orsaken till varför det helt plötsligt blev dåligt är för att jag bestämde mig för att börja plugga engelska.
Jag fattar inget fast en sak har jag kommit fram till, det finns två hampton.
Mycket förvirrande. Dock fick jag reda på idag att jag varit på en utav ställena

Sedan har jag beslutångest över en sak med balen,
Strass eller pärlor?
Det ska jag nog låta Fredrik få bestämma :)

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback