Bättre

Dagen har iaf fått ett bättre slut än början.
Tur var väl det.

Ibland bara älskar jag min pappa!
han ringde mig idag på skolan och jag var huuuuuur godissugen som helst
så jag på skämt i telefon: men kan inte du köpa godis till mig
så sa han:
Jamen det var det jag tänkte på
Hur underbart var inte det?!

Fast han tänkte ju inte ge mig det nu, det var ju om påskägget..

Så efter skolan hämtade han upp mig så vi kunde dra på kvantum och köpa godis till mig.
Så plockade jag, så lade jag påsen i vagnen.
Så tar han upp påsen och klagar på att det är för lite godis
Jag måste fylla på påsen två extra gånger t.om.

Just nu sitter jag och äter popcorn och kollar på Greys Anatomy
Hur bra som helst, något jag rekomenderar med andra ord!

tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback