allt och ingenting

Min utväxt är äntligen borta.
dock är inte min huvudvärk borta.

Kunde inte somna igår pga den och imorse vaknade jag ca 1 ½ timme innan klockan ringde, för huvudvärken.
Inte coolt.

Just nu sitter jag på skolan, min lektion börjar klockan 13.00 och jag har super tråkigt.
har precis redovisat engelskan och det gick faktiskt bättre än förväntat!
Och det var inte lika hemskt som jag trodde det skulle vara, skönt att få det gjort.

Fast min lärare tycker jag ska åka hem å sova för han tycker jag ser trött ut.
Så jag får se om jag gör det eller inte..

Den stora frågan är egentligen, gfest eller inte gfest?
är inte lika sugen längre, måste ju hinna med en massa saker innan.

På så sätt vore det ju bättre om jag hoppade över foto :P

gud vad jag svamlar en massa känner jag,
nu vill jag bara säga att jag älskar Fredrik, han är det bästa som hänt mig.

Hejsvejs
(kommer nog inte bli så mkt bloggande nu eftersom jag åker bort hela lovet osv osv.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback